Calendar


SEMOGA HARI - HARI MENDATANG LEBIH BERMAKNA DALAM HIDUP KITA

Tuesday, January 4, 2011

Tidur Pengsan

Fuyoo~petang tadi aku betul-betul tidur pengsan. Yup! tdur selena-lenanya hingga tidak sedar apa yang berlaku di luar sana. Namun bersyukur akhirnya kubangun juga. Andainya tidak, uish innalillah terhenti setakat ini sajalah blog ku untuk tatapan kalian. Na'Uzubilah, moga Allah panjangkan umurku agar dapat kubuat kebajikan dan bertaubat atas segala kesilapanku selama ini.

Pagi tadi seperti biasa aku memang bersemangat untuk menjalankan tugasku. Niat di hati ingin melakukan aktiviti senaman di padang, namun hasratku terbantut memandangkan keadaan padang yang tidak mengizinkan. Padang dipenuhi dengan kemuncup di sana sini. Lantas kuambil keputusan melakukan aktiviti ketahanan otot di dalam kelas dengan menggunakan ruang yang amat terhad. Aktiviti menyeronokkan. Aku puas bila melihat anak didikku enjoy dan seronok melakukannya hinggakan aku juga lupa diri seketika melakukan aktiviti tersebut bersama. Kesannya~perghh sekembalinya di rumah, baru terasa kepenatan yang amat sangat. Haha~itu lah aku. Sabo ajalah..


No comments:

Post a Comment