Calendar


SEMOGA HARI - HARI MENDATANG LEBIH BERMAKNA DALAM HIDUP KITA

Saturday, November 27, 2010

Mardha & diriku

Mardha? Siapa Mardha? Apa kaitan Mardha dengan driku? Owh biarkanlah  persoalan ini...ibarat biarkan si Luncai terjun dengan labu2nya..Arghhhhh~gerammmm?.Haha..tak baik geram-geram tau..

Mardha adalah gadis yg bersamaku dalam potret diblogku ini. Buat rakan-rakan & anak didikku di SKBS, pastinya kenal siapa gerangannya gadis ini..tapi buat pembaca lain~ermm lihatlah potret itu.

Bila melihat potret ini aku teringat akan kata2 dari anak didikku sendiri, 'cgu, Mardha ni macam kembar cgu lah'~uishh ada ke patut? Mardha terlalu muda untuk menjadi kembarku. Ada suara lain pula mengatakan Mardha ini mirip mukaku dan macam anakku...Eh, eh, betul ke? Lantas kurenung dan amati potret ini...

Secara peribadi, memang ku menyayangi gadis ini seperti anakku sendiri. Yup, dari raut wajahnya memang ada iras2 mukaku..lalu terdetik dalam hati ini..adakah begini rupa anakku andai kumiliki anak gadis sendiri?

Mardha.seorang penyayang, tidak mementingkan diri sendiri, sering bertolak ansur dengan rakannya dan senyuman manisnya amat menyenangi diriku.

Mardha, semoga kekalkan sikap ini dan terima kasih kerana berkongsi kenangan bersama cgu.
Kenangan bersama akan sentiasa mekar di blog ini.

2 comments:

  1. Teacer,,..TQ,,saye misz teacer...sayer syg teacer ! syg sngt2 ! menitis air mata syer mmbaca ppos ni..terima kasih teacer !Mardha xkn lupew kn teacer !

    ReplyDelete
  2. Yup! spontan je air mata tcer mengalir kuar bila baca post komen dari Mardha ni.
    Thanks Mardha..Keep in touch ok.
    Jaga diri elok-elok ye. Study betul2.
    Any problems do let me know ok..

    ReplyDelete