Calendar


SEMOGA HARI - HARI MENDATANG LEBIH BERMAKNA DALAM HIDUP KITA

Friday, July 22, 2011

PUSAT KONSERVASI GAJAH KEBANGSAAN KUALA GANDAH, PAHANG.

Mata mengantuk, badan letih tapi puas terbaring, pusing sana dan pusing sini,tidak juga boleh tidur. Bila pejam saja mata, pasti wajah arwah anak saudaraku yg terlantar di katil hospital ketika hayatnya terbayang olehku. Agaknya macam manalah situasi adik iparku dan birasku. Ya Allah berilah diriku kekuatan dan semangat yang kuat untuk menangkis kesedihan ini.

Gara-gara tidak boleh melelapkan mata dan untuk menghilangkan keresahan...lantas kubuka blog ku ini dan tetiba ku terbaca blog Izyanti mengenai gajah. Owh~ Pusat Konservasi Gajah Kebangsaan Kuala Gandah, Pahang. Amboi! tak sangka orang Penangpun lepas ke sini juga rupanya manakala aku pula.. Weiii esok lawatan ke sini jugalah. Ermm best juga rupanya tempat ni.

Esok 23 Julai 2011 , badan pengawas sekolah dan pengawas pusat sumber sekolah akan mengadakan lawatan ke Pusat Konservasi Gajah Kebangsaan Kuala Gandah, Pahang dengan menaiki 2 buas bas. Aku hampir-hampir lupa akan lawatan ini. Hendaknya esok aku dapat melapangkan fikiran dan melupakan seketika fikiranku yang bercelaru ini.

Eh..esok pukul berapa bertolak & pukul berapa balik ye?
Owhh~ out!! Grrrr ke manakah fikiranku melayang dua tiga hari ni...


No comments:

Post a Comment